faq szukaj użytkownicy grupy rejestracja profil pw

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Radia Clubstacja Strona Główna Regulamin Regulamin Stanowisk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
DjDieRra
Administrator



Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś :P

PostWysłany: Czw 17:43, 06 Wrz 2007 
PostTemat postu: Regulamin Stanowisk
Regulamin stanowisk w radiu Clubstacja


1. Informacje ogólne ( dotyczą każdego)
2. Właściciel
3. Zarząd
4. Dyr. Programowy
5. Dział Reklamy
6. Opiekun czat-u
7. Administrator forum
8. Rekrutacja
9. Prezenterzy





1. Informacje ogólne:



- każdy prezenter/dj musi zagrać min 2 godzinny tygodniow.

- bez względu na zajmowane stanowisko każdy kto należy do wspólnoty powinien dbać o dobre zdanie oraz wizerunek radia.

- osoba przydzielona do danego stanowiska jest zobowiązana wypełniać swoją prace sumiennie i starannie .

-każdy kto poda osobą postronnym hasła osoba nie upoważnionym i nie zatwierdzonym przez zarząd lub właściciela zostanie pociągnięty do odpowiedzialności prawnej.

- członkowie przypisani do danej grupy działają zgodnie z zasadami przyjętymi w tym regulaminie.

- stanowiska i osoby przypisane do nich zajmują się tylko i wyłącznie danym działem.

- osoby zatrudnione w radiu mogą grać w innych rozgłośniach radiowych!!!

- pomaganie innym (w szczególności nowym) w przyswojeniu zasad które panują w radiu.

- wszelkie uwagi pytania proszę kierować do zarządu bądz własciciela radia.

- w ekipie radia ma panować miła i przyjemna atmosfera miedzy jej członkami oraz słuchaczami.

- w razie nie stosowania się do regulaminu będą nałożone kary, w tym finansowe jeśli radio ucierpi z przyczyn któregoś ze członków.

- wywiązywanie się ze swoich obowiązków będzie miło rozpatrywane przez właścicieli radia.

- każdy przystępujący do danego działu powinien wiedzieć że jego stanowisko ma duży wpływ na rozwój radia.

- poprawki regulaminu może tylko i wyłącznie wnosić właściciel radia.

- każdy na danym stanowisku podlega instancji wyższej (z wyłącznością właścicieli) dlatego ostateczna decyzja należy do nich.

- w radiu nie ma prawa zwolnić lub odwołać nikogo bez podania konkretnej przyczyny( dotyczy tylko właścicieli i zarządu).

- każdy należący do ekipy radia powinien zapoznać się z regulaminem a w szczególności działem jaki mu przysługuje .


- tylko oryginał regulaminu który posiada właściciel jest praworządny i nikt poza nim nie ma prawa go zmieniać.


- obowiązkiem każdego z ekipy radia jest podanie swoich danych osobowych w celu identyfikacji. Każdy nowo przyjęty członek ekipy radia wyraża zgodę na publiczne przetwarzanie swoich danych osobowych.

- w razie jakichkolwiek nagłych problemów proszeni są wszyscy o poinformowanie o tym Zarządu, właściciela lub jeśli związane jest to z audycją dyr. programowego .

- zakaz zapraszania prezenterów/dj na jakiekolwiek zebrania

oraz konferencje podczas jego audycji.

- osoba na urlopie jest zwolniona z obowiązków na czas trwania

urlopu. Wcześniejszy powrót musi być przedyskutowany z dyr. programowym bądź zarządem.

- każdy z ekipy jest zobowiązany reklamować tylko clubstacja.pl (gdziekolwiek jest to możliwe) np. gg i wszystkich podobnych.


- regulamin może ulegnąć zmianie.



2 Właściciel

- jest zobowiązany do ponoszenia wszystkich kosztów związanych naturalnie z radiem.

- pierwokup ma zawsze osoba która jest współwłaścicielem, osobą wytypowaną przez 70% składu radia bądź najwyższą z pozostałych w ekipie.


- właściciel jest zobligowany powiadomić o ewentualnych problemach

z radiem zarząd.

- zadaniem osoby jest także pilnowanie i rozporządzanie obowiązków

na pozostałe działy jeśli takowe będą (sytuacje nie typowe).


- właściciel dba o dobre zdanie swoich podopiecznych oraz

współpracowników.

- może nagradzać oraz chwalić osoby które w znacznym stopniu

wykazują znaczne zainteresowanie i pomoc radiu.


- Jest najwyższym stanowiskiem dlatego tez jest zobowiązany do

podejmowania decyzji dla dobra radia.




3 Zarząd



- osoby na tym stanowisku kontrolują wszystkie działy które zajmują

rozwojem i działalnością radia .

- mogą korygować błędy które powstały z wyniku nie domówień z

współczłonkami

- informuje zarząd oraz właściciela o wszystkich nowościach,

nowych prezenterach oraz zmianach wprowadzonych przez dyr.

programowego.

- przyjmować oraz oddalać osoby z wcześniejszym powiadomieniem

właściciela.

- jest to osoba kierująca obowiązkami do momentu jeśli właściciel tego

nie zmieni.

- zobowiązuje się do poinformowania pozostałej ekipy o zmianach

propozycjach oraz problemach dotyczących całej działalności radia.

- w razie sporów zarząd decyduje z właścicielem o tym co zrobią dalej i

jaka karę poniesie za szkody.


- zarząd wpisuje w ekipę ramówkę, stronę radia nowych członków oraz

ją usuwa.



- do zarządu mogą przychodzić osoby z ekipy wyblinie zasłużone dla

radia i wybitnie wyróżniające się od reszty współpracowników.



4 Dyr. Programowy


- osoba zajmująca się tylko i wyłącznie dziennym planem oraz

rozkładem zajęć współpracowników.


- przedstawiciel ma prawo za zgodą właściciela bądź zarządu

wpisywać osoby do ramówki oraz dodawać nowo przyjęte osoby do

ekipy.



- dyr. programowy ma prawo przyjmować osoby które będą miały gościnnie

audycje, występy itp. w naszej stacji.

- osoba ta może organizować meeting oraz audycje tematyczne z

wcześniejszym powiadomieniem prezenterów którzy mają w tych

godzinach audycje( telefonicznie lub przez gg).


- osoba ta może przesłuchiwać nowych prezenterów/dj lecz to należy

do osób zajmujących się rekrutacją.




5 Dział Reklamy



- osoba odpowiedzialna za rozwój radia oraz jej częściowy wygląd

( linki, banery itp. )



- osoba zajmująca się tworzeniem reklam oraz konkursów które

mają na celu rozwój i urozmaicenie audycji prowadzonych przez

pozostałych członków ekipy.

- o wszystkich zmianach informowany jest zarząd bądź właściciel.

- osoba może współpracować z ludźmi zaufanymi i

odpowiedzialnymi ze swojego kręgu. Tylko w celu marketingowym!



6 Opiekun czat-u

- zobowiązany jest do kontrolowania rozmów zawartych na czacie.

- banuje osoby które wydarzają się w sposób nie cenzuralny,

ordynarny, nie zgodny z zasadami wspólnoty społecznej.

- osoba ta zobowiązuje się aby każdego dnia zapodać temat do

rozmów czatownikom.



- opiekun czatu obliguje się do zachęcenia oraz zainteresowania

wszystkich użytkowników albo większej jej części do dyskusji.


- osoba powinna sprawdzać całodniowe zapiski z czatu w

(szczególności gdy wcześniej nie było go).




7 Administrator forum

- zobowiązuje się do sprawdzania treści wpisów. Oraz narzucenia

ewentualnej korekty.

- osoba która powinna przenosić wpisy nie związane z tematem do

miejsce w których powinny się one znaleźć.

- administrator czatu powinien usuwać powtarzające się wpisy,

które zawierają treści identyczne .

- powinien dodawać różne tematy do urozmaicenia forum.




8 Rekrutacja

- osoby upoważnione które przesłuchują nowych prezenterów/dj

radia. Ewentualną osoba do przesłuchiwań może też być dyr.

programowy. (tylko po poinformowaniu o tym rekrutatów).

- w razie problemów osoby w tym dziele mogą się miedzy sobą

konsultować w sprawach nie jasności.

- w razie przyjęcia kogoś nie kompetentnego który obniża poziom

radia będzie upomniany przez zarząd ( dwa upomnienia grożą

oddaleniem ze stanowiska).

- rekrutanci nie mogą przyjmować osób którzy będą chcieli grać

gościnnie. ( Od tego jest dyr. programowy)

- rekrutanci przed przyjęciem nowych członków są zobowiązani

spytać się o ich dane, doświadczenie, osiągnięcia itp.

- osoby upoważnione w tym dziale mają wolna rękę w jaki sposób

przesłuchają nowo przybyłych ( najlepiej przesłuchanie).

- poinformowanie dyr. programowego o nowoprzybyłym.




9. Prezenterzy


- zobowiązują się do prezentowania swoją osoba własnego stylu audycji.

- posiadać dużo energii aby zachęcić jak największe grono słuchaczy

Oraz przyciągnąć ich do dobrej zabawy.

- wyłączenia wszystkiego co zbędne aby nie zwalniało ich komputera

lub innych pomocy związanych z prowadzeniem audycji.

- restart komputera przed audycją aby nie było zadanych nie miłych incydentów( zawieszanie itp.).

- puszczania ewentualnie reklam na audycji jeśli takowe będą

- mogą opuścić swoje 2h/ programowe na tydzień. Lecz muszą wcześniej poinformować o tym dyr. programowego lub zarząd. ( Np. tel.

sms, przez współpracownika radia, email itp.).

- w razie jakichkolwiek zwrotów nie cenzuralnych na pozdrowieniach prezenterzy od razu banuja osobę.

- w razie wyrazów bardzo wybujałych przez nadawcę na

pozdrowieniach prezenter może odmówić przeczytania ich.

- prezenterowi nie wolno przeklinać ani wyzywać kogokolwiek

na antenie radia.

- prezenter ma wybór i czyta te pozdrowienia które chce bez podawania powodu.

- prezenterzy mogą się wymieniać miedzy sobą godzinami

własnych audycji lecz proszeni są o poinformowanie dyr.

programowego bądź zarząd.

- w ciągu jednego dnia nie może grać jeden prezenter dłużej niż 3 godziny z wyłącznością ( meetingów, cyklów oraz imprez ustalonych

przez ekipę bądź prezenterów radia).


Wszyscy współpracownicy proszeni są jeszcze raz o dokładne zapoznanie się z regulaminem dodatkowym. Proszę o przestrzeganie

zasad jakie zostały wprowadzone.

W razie pytań, uwag bądź niejasności pisać do właściciela radia.


Post został pochwalony 0 razy

Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Radia Clubstacja Strona Główna Regulamin Regulamin Stanowisk
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group © 1998-2002
dvdfuture Theme Created by Jay http://www.dvdfuture.com verson 1.04
 
Regulamin